Friday, 17 June 2016

Homemade Quest bars!




Nevím, jak to máte vy, ale tyčinky všeho druhu jsou pro mě neodolatelné lákadlo. Když v sobě navíc mají protein, tak jsou to vlastně instantní svaly a tak bych se jimi nejraději cpala od rána do večera. Škoda tedy, že nejsem milionář.
Jedna tyčinka i za 70 korun, to už je drahý špás. A proto jsem se rozhodla, že si moje oblíbené questbarky budu kuchtit doma sama! U nás hlavní ingredienci asi neženete, nebo aspoň já o tom nevím, ale hned v sousedním Německu ano. Co tedy budete potřebovat?


Na jednu tyčinku (já použila dvojité množství a směs rozdělila na 4 menší kousky)

VitaFiber Syrup (koupeno zde) (2 lžíce dle receptu, dala jsem ale trochu víc, protože se mi to zdálo málo)
Protein (30g)
Ořechovou mouku, já použila arašídovou (15-20g)
Čokoládu, oříšky, sušené ovoce

Příprava je směšně jednoduchá. V kastrolku se zahřeje sirup a když se začně vařit, zamíchá se s proteinem a moukou. Vzniklé "těsto" pak stačí jen vytvarovat, popřípadě obohatit čokoládou nebo čímkoliv, na co máte chuť, a nechat vychladit. Voilá, proteinová svačinka je na světě!

Makra na jednu tyčinku (nebo 2 menší): 241 kcal, 32P, 33C (25 fiber), 3F


I don't know about you but I am crazy about all sorts of bars. Add the word protein to their name and I'll imagine instant gains. And I'll be wanting to eat them all day long. Well, I could, if I was a billionaire. 
Protein bars are usually quite expensive so I decided to make my own! You can buy the "secret" main ingredience in many countries online (not Czech republic, of course).

For one bar, you need the following (I doubled everything and divided it into four smaller pieces)

VitaFiber Syrup (available here) (2 tablespoons, I put a bit more)
Whey protein powder (30g)
Nut flour, I used peanut flour (15-20g)
Chocholate, nuts, dried fruit

I doesn't get much easier than this. Just heat up the syrup and when it starts boiling, add whey and flour. When you have the "dough", you can add the toppings of your choice. Shape it like a bar, or whatever you like really, and let cool down. And there you go, you've got your protein snack!

Macros for one bar (or 2 small ones): 241 kcal, 32P, 33C (25 fiber), 3F



6 comments:

  1. No, vypadají skvěle! :) Ale ten sirup asi jen tak neseženu.. Německo daleko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já doufám, že se to brzo objeví i u nás :D

      Delete
  2. Mňam, tie vyzerajú úažsne ! určite tak musia aj chutiť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi to hrozně záleží na proteinu, ale tyhle scitecy mě ještě nikdy nezklamaly, takže ty moje byly výborný!

      Delete
  3. Vypadají skvěle:) líp než Questky:)
    Mohls bych se zeptat, jak máš teď nastavená makra?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejsem si jistá, že to "můžu" říkat, protože mi je dělá Bláňa (fitfoodmanic) a tak nechci nic "vyzrazovat" :)

      Delete