Friday, 22 July 2016

Brno, mopsů plno

Vítejte u dalšího článku! Dnes to bude krátký reportík z mé nedávné návštěvy Brna, kde se o mě starala mopsí královna a crossfitová princezna Markét, které tímto ze srdce děkuji za nocleh a stravu!

Welcome back! Today's article is a short report from my recent visit to Brno, where I was staying with one supernice crossfit princess and a supercute pug.


SKOG Urban Hub - asi uhádnete, že takový interiér je přesně podle mého gusta. Když k tomu přidáte dobrou limču (i když tam musím znovu, protože chci ochutnat skořicovo-rozinkovou, kterou neměli), Markét a hlavně Albuse, tak je to ideální místo, jak začít brněnský rychlovýlet.

You can probably guess from my instagram, that interiors like the one in SKOG Urban Hub are just what I like. Add an excellent lemonade and good company and I felt like I got pretty much the perfect start for my little trip.



Abych ještě něco viděla z Brna, zašly jsme na Petrov (to, že jsem si jako správný Pražák myslela, že je to Špilberk, zmiňovat nebudeme). V ruksáčku měla moje milá hostitelka litr Pálavy, který jsme později nad dýní s hermelínem a drby z celého světa vypily.

We went for a short walk around Brno and ended up sitting down for some time at Petrov hill (I may or may not have thought that it's the Špilberk castle). Later at home we drank a litre of the best wine I ever had, Pálava, over a nice plate of baked pumpkin with camembert cheese and a solid amount of gossip.
  



Tento postup, pokud jste skoro-abstinent jako já, moc nedoporučuji, pokud jdete další ráno v 7 na crossfit. Z toho žádné foto nemám, z pochopitelných důvodů. Řeknu ale toto - přežila jsem. A navíc mě to ohromně bavilo! Trefila jsem se zrovna do dobrého tréninku, který nebyl moc náročný na techniku a byl spíše kondiční. Přesto mě 8 cviků prováděných na způsob tabaty dost zničilo. Pokud si to správně pamatuju, bylo po veslovací rozcvičce a protažení  na programu shybování (já samozřejmě s gumou), box jumps, burpees s výskokem, toes to bar, sedy lehy s medicinbalem, wall balls, thrustery a dřepy s osou s výskokem. V šatně jsem pak měla trochu krizi a bála se, že nedojdu ani na (druhou, pořádnou) snídani, ale není nic, co by nezachránila sprcha a protein.

I can tell you one thing - I do not recommend drinking 3 glasses of wine late at night and going for a 7am crossfit class. I don't have any pictures of that, for obvious reasons. But I can tell you this - I survived! The workout wasn't too bad, mainly because I knew all of the excercises. We did pull ups, box jumps, burpees, toes to bar, sit ups, wall balls, thrusters and jump squats with a barbell. Back in the changing room I had a bit of a crisis and was worried that I wouldn't make it to (second) breakfast but nothing that a nice shower and a protein shake couldn't fix.

V melounovém cukru pak přišla zasloužená odměna. Jejich cheesecaky jsem obdivovala na instagramu už dlouho. Ale jaký si dát? Já vybrala čoko-levanduli a Markét měla pekanový s karamelem. Jelikož ten měl korpus z lotusek, vyhrál u mě tento, ale můj byl také naprosto vynikající.

And it was worth the effort - I have been admiring the cheesecakes at V melounovém cukru for a long time and I finally got my hands on it! We chose chocolate-lavender and pecan-caramel. The latter won, due to the fact that the crust was made out of lotus caramel bisuits. Say no more, right.


Vedle tohohle krásného stánku se zmrzlinou jsem jen prošly, bohužel. Já se ale vrátím!

I couldn't have eaten an ice cream if I wanted to, so I'll be back for one!


Na oběd jsme pak zašly do Fresh Fanatics, které jsem si zamilovala. Stačí se podívat na ty stoly! Když pak ještě přidáte výborné jídlo, není co řešit - deset bodu z dvanácti, jak říká Markét.

We had lunch at this beautiful place, Fresh Fanatics. I absolutely fell in love with the tables, and also the food.



A to už byl bohužel konec mého výletu. Do Brna se ale hodlám co nejdříve vrátit, protože jsem viděla ale tak deset dalších podniků, kam musím. A taky je tam jeden roztomilý mops. A taky mi zachutnala ta Pálava.

Unfortunately, that was the end of my trip. I plan on going back soon though. Not only did I see a dozen more cafés and restaurants I want to go to but also there is a little pug that I can't get enough of. And I also really like the wine down there.

9 comments:

  1. škoda, že jste z Petrova nevyrazily na Špilberk, pak bys pochopila rozdíl a ucítila jedinečnou atmosféru každého z nich :) Ale tak třeba příště bude i ten Špilberk...???? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a kde jste byly na crossfitu?

      Delete
    2. Příště, přesně tak! (já totiž měla dost hlad už :DD)
      V Bobycentru, v Destiny :)

      Delete
  2. Krásne, štýlové fotografie; počnúc pugom a končiac dokonale vyzerajúcou kávou. A nič nie je lepšie ako si po dobrom tréningu dopriať sladkú odmenu, však? :)

    ReplyDelete
  3. Milovaný Petrov a mé domovské fitko. Myslím, že jsi byla na všech důležitých místech... A nalákala jsi mě do Skog :D

    ReplyDelete
  4. Anoooi,vrat se!! :) Ja, mops, Pálava, dortiky a činky se těšíme velice!

    ReplyDelete