Tuesday, 18 October 2016

Top 20 kaváren podle Elle (I)

http://www.elle.cz/newsletter/20-top-mist-kam-na-skvelou-kavu-v-praze?showall=1

Pod tímto odkazem najdete 20 kaváren, které Elle doporučuje na kafčo. A na instagramové fotky.
Kafe jsem začala nedávno pít pravidelně, instagram mám taky. Čili je jasné, že se cítím povolaná se k tomu vyjádřit a seznam vám přetlumočit (protože je otrava se tím po jednom proklikávat). Následující podniky jste u mě už mohli vidět, ale opakování je matka moudrosti. A taky vám chci zase něco napsat, ale jelikož vše, o čem teď přemýšlím, je škola a práce, tak bych vám mohla vyprávět tak maximálně o marxismu a o čtenosti Přítomnosti. A ani jedno vás asi moc nezajímá.
Takže místo toho vám radši povím o první půlce kaváren, které jsem ze seznamu navštívila, ať to máte pohromadě a snad jednu z nich, nebo snad všechny, navštívíte! A aby to bylo hezky přehledné, napíšu vám to hezky v plusech a mínusech, ke každému po jednom. Co mají všechny společné je jasné - mají tam dobré kafe. Takže to psát nebudu, jen abychom si rozumněli.

1. La Bohéme Café

+ Krásný interiér a kromě sojového mají i mandlové mléko.

- Příplatek 15 korun za alternativní mléka mi připadá trochu dost.


Kniha ke kávě - Dvě rozpravy od Cicera. Doporučuju přečíst!

2. Coffee Room

+ Avokádový chléb. Enough said. A mají dobrý cider.

- Zaboha mě nenapadá mínus. Možná cena avo chleba, ale s cenami avokáda to asi jinak nejde.



3. Super Tramp Coffee

+ Ultrahipster location.

- Vždycky jsem měla pocit, že jdu "trochu nevhod", obsluha by se mohla trochu polepšit.



4. EMA Espresso Bar

+ Tady naopak vyzdvihnu obsluhu - palec hore.

- Během rush hours můžete zůstat stát v dlouhé frontě.



5. Kavárna, co hledá jméno

+ Prostředí.

- Často jim v pozdním odpoledne došly chlebíčky. Katastrofa.





6. Momoichi Coffetearia

+ Je to něco "trochu jiného", seznámíte se s novými věcmi a obluha vám vše ochotně vysvětlí.

- Úplně levné to není.





7. Café Letka

+ Interiér.

- Mám to na Letnou daleko.



8. Café Neustadt

+ Krásné prostředí Novoměstské radnice.

- Občas mi připadá, že obsluha tam není ani zaměstnaná.



9. Kavárna Místo

+ Hrozně dobré cupcaky a jídlo obecně.

- Mám to do Dejvic daleko.



10. Café Savoy

+ Nejlepší větrník na světě.

- Větrník stojí 95 korun.


6 comments:

  1. Z těch podniků jsem byla akorát v Cafe Savoy - je to tam pěkné, ale k**** drahé.
    Moc hezky vypadá ten avokádový chleba, ale musím říci, že kavárna, co sídlí na Vinohradech, ale webovky má jen v AJ, mne malinko štve - to mi přijde, jako kdyby naznačoval, že o české hosty nestojí.
    A zajímavě tedy vypadá Momoichi - tam bych byla ochotná skousnout i vyšší cenu, protože je to zajímavé (a mají tam i zajímavé čaje - já totiž nepiju kafe :-D)
    Stáňa (http://werka13.blog.cz/)

    ReplyDelete
  2. Já nejčastěji chodí do mamáčů, občas Neudstadtu, ale o všech kavárnách už jsem slyšela. To zelné z M. kavárny je baklava? :) Super článek jináč!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anoo, nebyla úplně klasická, ale hrozně dobrá :)

      Delete
  3. Juu, na spoustu kavaren mam spadeno, par kavaren vubec neznam. Tak doufam, ze dalsi kavarnu odskrtnu zase v unoru, driv se bohuzel do Prahy nedostanu. #skola a #zkouskove :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haha no upřímně, až oběhám ještě těch 5 kaváren, co mi zbývá :D

      Delete